Oldal nyomtatása...

Minőségbiztosítási rendszerünk

A STAR Hungary Kft. a megfelelő minőség elérését hármas rendszerben biztosítja.

1. Törvényi garanciák

    A vezetés minőség iránti elkötelezettségének az MSZ EN ISO 9001:2009 szabvány szerinti minőségirányítási rendszer kiépítésével, bevezetésével s folyamatos fejlesztésével kíván hangsúlyt adni.



    Tekintsék meg tanúsítványainkat magyar, angol, német vagy francia nyelven.

    DIN EN 15038 regisztrációs szám: 7U170 (www.dincertco.de). A minőségbiztosítási szabvány (MSZ EN 15038 "Fordítási szolgáltatások. Követelmények") előírásait minden szakfordítási munkánk során kötelező érvénnyel alkalmazzuk!


2. Személyi garanciák

  • Cégünk vezetői, munkatársai, fordítóink és lektoraink többéves szakmai tapasztalattal és felsőfokú szakmai és nyelvi végzettséggel rendelkeznek.

  • Munkatársaink állandó képzéseken vesznek részt, továbbá feladatunknak tekintjük a Transit-felhasználók betanítását, telefonon vagy e-mailen keresztül történő támogatását, hiszen tudjuk, hogy a legjobb minőség eléréséhez nélkülözhetetlen a folyamatos csapatmunka biztosítása.

3. Szervezeti garanciák

  • Helyesírás-ellenőrzés 18 nyelven

  • A fordítás teljességének vizsgálata

  • A terminológia egységességének vizsgálata

  • A formátumkódok vizsgálata

  • A számok és mértékegységek az adott országra vonatkozó speciális írásmódjának vizsgálata.

  • Jegyzetablak a szövegrészekhez való dinamikus kapcsolódással, megjegyzésekkel a kérdéses szegmensekhez. A jegyzetablak ezenkívül standard információkat is tartalmaz, mint státusz, az előfordítás minősége, vagy a szegmenst utoljára módosító felhasználó.

  • Kibővített funkciók a projektanalízishez (kiindulási és célnyelv szerint, szó- vagy szegmensszinten), melyek a fordítási munka előrehaladtát vagy a fordítás teljességét mutatják (hat különböző állapot).

  • A projektek azonos módon való kezelése a korábbi projektek specifikációinak átvétele segítségével

  • A szöveg szelektív vizsgálata szűrők segítségével.

    Megrendelőink megbízásait mindig ugyanaz a projektmenedzser felügyeli. Kapcsolatot tart az ügyféllel és a fordítóval is, valamint felügyeli, hogy a kész fordítás teljes mértékben megfeleljen az elvárásoknak.

    A STAR Hungary Kft. biztosítja, hogy minden dolgozója és alvállalkozója megismerje a cég minőségpolitikáját, a minőségirányítási rendszer alapvető céljait, felépítését, és működési előírásait, és elvárja, hogy azt napi gyakorlatként alkalmazzák