A STAR Hungary Kft. a megfelelő minőség elérését hármas rendszerben biztosítja.
1. Törvényi garanciák
A vezetés minőség iránti elkötelezettségének az MSZ EN ISO 9001:2015 szabvány szerinti minőségirányítási rendszer kiépítésével, bevezetésével s folyamatos fejlesztésével kíván hangsúlyt adni.
Tekintsék meg tanúsítványainkat magyar, angol, német vagy francia nyelven.
DIN EN 15038 regisztrációs szám: 7U170 (www.dincertco.de). A minőségbiztosítási szabvány (MSZ EN 15038 "Fordítási szolgáltatások. Követelmények") előírásait minden szakfordítási munkánk során kötelező érvénnyel alkalmazzuk!
2. Személyi garanciák
Cégünk vezetői, munkatársai, fordítóink és lektoraink többéves szakmai tapasztalattal és felsőfokú szakmai és nyelvi végzettséggel rendelkeznek.
Munkatársaink állandó képzéseken vesznek részt, továbbá feladatunknak tekintjük a Transit-felhasználók betanítását, telefonon vagy e-mailen keresztül történő támogatását, hiszen tudjuk, hogy a legjobb minőség eléréséhez nélkülözhetetlen a folyamatos csapatmunka biztosítása.
3. Szervezeti garanciák
Helyesírás-ellenőrzés 18 nyelven
A fordítás teljességének vizsgálata
A terminológia egységességének vizsgálata
A formátumkódok vizsgálata
A számok és mértékegységek az adott országra vonatkozó speciális írásmódjának vizsgálata.
Jegyzetablak a szövegrészekhez való dinamikus kapcsolódással, megjegyzésekkel a kérdéses szegmensekhez. A jegyzetablak ezenkívül standard információkat is tartalmaz, mint státusz, az előfordítás minősége, vagy a szegmenst utoljára módosító felhasználó.
Kibővített funkciók a projektanalízishez (kiindulási és célnyelv szerint, szó- vagy szegmensszinten), melyek a fordítási munka előrehaladtát vagy a fordítás teljességét mutatják (hat különböző állapot).
A projektek azonos módon való kezelése a korábbi projektek specifikációinak átvétele segítségével
A szöveg szelektív vizsgálata szűrők segítségével.
Megrendelőink megbízásait mindig ugyanaz a projektmenedzser felügyeli. Kapcsolatot tart az ügyféllel és a fordítóval is, valamint felügyeli, hogy a kész fordítás teljes mértékben megfeleljen az elvárásoknak.
A STAR Hungary Kft. biztosítja, hogy minden dolgozója és alvállalkozója megismerje a cég minőségpolitikáját, a minőségirányítási rendszer alapvető céljait, felépítését, és működési előírásait, és elvárja, hogy azt napi gyakorlatként alkalmazzák